کد خبر: 1208977
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
 با هدف کیفیت بخشی به عملکرد مدیریت مراکز آموزشی برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

با حضور مدیران مدارس دولتی و غیردولتی در تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان اسلامشهر نشست تعاملی با مدیران مدارس با هدف کیفیت بخشی به عملکرد مدیریت مراکز آموزشی در اردوگاه شهید غلامی این شهرستان برگزار شد.

اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در حاشیه این نشست با اشاره به اهداف برگزاری این نشست اظهار داشت: این نشست تعاملی با هدف تبیین مسائل روز جامعه به ویژه در حوزه طوفان الاقصی و جبهه مقاومت و مسائل مربوط به انتخابات برای دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد.

وی افزود: این نشست به منظور مشارکت حداکثری مدارس و استفاده از ظرفیت دانش آموزان و اولیا در حوزه‌های تبلیغی و بحث‌های فضاسازی مدارس برای اینکه شور و شوق انتخابات در سطح جامعه جریان پیدا کند، برگزار شده است. مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تاکیدکرد: باید زمینه ای فراهم شود تا فعالیت‌های پژوهشی دانش‌آموزان و حضورشان در انتخابات افزایش یابد، و فرهنگیان در حوزه اجرای انتخابات به کمک دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ستاد انتخابات بیایند.

قنبری در ادامه با بیان اینکه نشست تعاملی امروز باحضور مدیرکل آپ با هدف ارزیابی عملکرد مدیریت مدارس درحال برگزاری است، گفت: طرح ارزیابی عملکرد مدیریت مدارس برای اولین بار سال گذشته در سه منطقه از شهرستان های استان تهران با ظرفیت‌های مختلف در شهرهای شهریار، پیشوا و چهاردانگه به صورت آزمایشی اجرا شده و امسال در ۲۱ شهرستان استان تهران این طرح همزمان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای تبیین این طرح نشستهایی با مدیران مدارس برگزار و در حوزه شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی بخشی برای اینکه یک مدیر بتواند خود ارزیابی کرده و اهتمام ویژه به آن شاخص داشته باشد، آموزشهای لازم داده می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
اگر روز زن بعلت آلودگی هوای تهران تعطیل بود چرا مدیر یک مدرسه ابتدایی در اسلامشهر معلمین را بجشن دعوت کرده.مگر هدف کاهش استفاده از وسائط نقلیه و کاهش آلودگی نیست و همچنین در معرض خطر آلودگی قرار نگرفتن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
چرا نظرات نمیزنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار